tirsdag 18. august 2015

Eksempel på klagebrev på rundreise i Hellas

                                                         ***Eksempel klagebrev***

Patricia Couto Araujo
Adresse
17.08.2015

Greske opplevelser AS
Storgt. 24
7000 Oslo

Klage på rundreise i Hellas

Jeg og mannen min gledet oss på forhånd til å reise på ferie i Hellas.  Vi kjøpte billett med " greske opplevelser AS" men det var en av de dårligste opplevelsene i vårt liv.

Turen skulle vare fra 1. oktober til 10 oktober.  Vi reiste rundt i landet med buss og overnattet på forskjellige steder hver dag.  Jeg synes det var et mareritt!  Jeg hadde forventet minst et fast sted til å overnatte.  Det er slitsomt å sove i ulike rom i 10 dager. Man får ikke sjanse til å være uthvilt.

For ikke å snakke om maten!  Den smakte vondt og jeg fikk diaré.  Dessuten var guiden en dum og uhøflig mann. Vi var helt misfornøyde og ikke minst sinte.  J

Jeg krever en løsning på min sak.  Forslaget mitt er å få pengene tilbake eller noe annen erstatning.  Jeg håper på et raskt og positiv svar fra dere.

MVH
Patricia C.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar! :)